Ben&Jerrys, the only men who understand woman



känslan när man får när man är sjuk och bästavännerna kommer hem med ben & jerrys till en ..bättre än att ha en pojkvän fan.#love

Har som sagt legat hemma och varit sjuk idag. vaknade upp med världens huvudvärk och kunde knappt prata, tog imot i halsmandlarna när man prata. Så jag stannade hemma idag, försökte somna om vilket inte va så lätt för hur jag än låg så gjorde de ont i halsen. Har inte kunnat äta så mycket heller så jag har levt på massa frukt och lite yoghurt och lite ben&jerrys som Julia och Ida kom hit med efter skolan, så vi satt och käka de och kolla film, myysigt värre. när dom har gått ska jag lägga mig i ett bad med ansiktsmask och lite plugg för imorgon ska jag tvinga mig till skolan för efter är det totte som gäller!

~FELLEEPELLEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0