love life

den har dagen har varit perfekt! eller jag nästan helt perfekt .. bara skolan som förstör! annars har den varit toppen. spenderade dagen på stan med Julia och Ida när vi hade slutat , där mötte vi sen upp Emma och drog oss för att träffa totte och David som va på folkbladet. köpte totte trosorna, fick autograf på dom och massa andra grejer. fick även nåra fina bilder också. efter ett tag så drog Julia och Ida så jag och Emma va kvar där och chilla lite med totte och David. det sluta med att när dom skulle dra så råkade jag hänga på där, haha nej men de va så att jag fick skjuts utav totte hem! ja ni läste rätt jag fick skjuts av honom hem! och sen känslan när man gick genom halva stan med totte och David och alla bara kolla, underbart! haha , men åh måste den här dagen ta slut ?!
- FELLEE









Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: jaa men jag hittar ingen frågestund haha?? :)
vadå vilka är domdär killarna? :)

2012-10-11 @ 16:44:18
URL: http://ynnejs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0