SOMEWHERE BETWEEN LAUGHING FOR NO REASON, STUPID ARGUMENTS & MAKING FUN OF EACH OTHER, I FELL IN LOVE WITH YOU.

 En dag utan dig, dödade hela mig. 

sitter hemma nu i min lilla säng fult med skolmaterial. inte för att jag hade tänkt att plugga men ändå. Smsar även med mina fina vänner tildur och Ämma. nördiga singlar om någon är intresserad!! (PENGAR I FRAMTIDEN LOOO) hehe, är inte ett dugg trött, kan det bero på att julia och jag efter skolan åkte hem till felle (träffade totte!!!) omgomg, vi tog med lite ben&jerry's till våran lilla sjukling. sedan somnade vi alla tre till filmen vi skulle se... hehe, åkte hem runt 7 och aa har varit hemma sen dess! happy face.
ha en super bra natt och dröm braiga drömmar!! 
- IDAAA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0