svar på frågestunden

hej har några frågor? 
1.Har du någon kille? - nej det har jag inte
2.en stor skål godis eller frukt? haha alltså det beror helt på humör men frukt! 
3.favorit maträtt? -TACO & kyckling med kall curry sås. 
4.vad vill du bli när du är stor?  - jag har absolut ingen anning och jag har jätte ångset över det alla andra har drömmar men jag har ingen anning... 
5.har du dumpat en kille för en vän?  -ja men han var inte min pojkvän utan en utav mina närmaste vänner och aa det är komplecerat. 
6.bästa sommar minnet? - dana cup helt klar 

7.en dag med totte själv eller justin bieber? - TOTTE såklart
8.kan ni video blogga? - jag har faktist försökt men bilr aldrig nöjd. men självklart. 
9.den du litar st på föritom Ida?  - felica 
10.julafton eller födelsedag? - födelsedag, men julafton är mysigare! 

Hej måste bara säga att jag älskar eran blogg. - hihi tack så jätte mycket! 
Men nu till frågorna! 
1-vilken är din favoriträtt? - tacos och kyckling med curry 
2-vem brukar du umgås/prata med med i din klass förutom din syster? - vi alla i klassen står varandra väldigt nära. så alla men mest denise skulle jag tro. 
3-din favoritlåt? - har mängder utav favorit låtar men just nu är Taylor Swift - "Ronan" samt "you belong with me" mina favoriter. 
3-Hur kom det sig att du började gilla totte så mycket? - oj, haha allting började igentligen när jag och felica fick träffa honom 2010 på sportlovskampen. såklart tyckte vi han va dö snygg och fick hans autograf på skorna. sen dess har jag sätt honom som en förebild och han har börjat snacka med oss mer och mer så :)  

1.någon du saknar ? - alla härliga brudar i waria. 
2. någon du gillar mer än en vän ? - ingen aning alla känslor är som en knut. 
3. dina 5 bästavänner ? ida,felica,nicoline,tilda och denise. 
4. hemmakväll / party ? - beror på humöret båda är awesome. men party. 
5. godis / chips ? - godiiiis 
6. kan du lägga ut bilder på dina 3 favvvoooo outfits ? - kan jag fixa. 
7. kan du / ni göra videobloggar ? - som jag sa förut jag suger på det men visst. 
8. ska vi inte ses lite oftare ? - SJÄLVKLART. 
9. vad ska du välja för gymnasie och linje ? -abslout ingen anning. 

10. vad tycker du om mig ? - gosis, världens sämsta humor. 
11. puss gosis <3

1. 3 närmaste vännerna? -ida,felica,nicoline och tilda. ojj blev fyra men skit samma 
2. bästa film? - så svårt, men LOL 
3. vad vill du bli när du blir stor? säger som på alla anda, ingen anning. 
4. Snyggaste killen/skådespelare/kändis? - totte nyman såklart! 


5. favorit serie? - GLEE 
6. favorit färg? - svart med alla färger
7. favorit årstid? - sommar. 
8. bästa skol ämne? - NO 
9. Cola eller fanta? - cola

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0